Informacja o trenerach
Klaudia Fatah-Zarzycka

Kluczowa Konsultantka odpowiedzialna za pozyskiwanie i obsługę klientów takich jak: Grupa ONET.pl, Axel Springer Polska, Euler Hermes, Rossmann SDP i in. Posiada dwunastoletnie doświadczenie w pracy trenerskiej, współpracowała min. z SMG/KRC Training&Development, Mindworx Polska, DK Group. W ostatnim czasie prowadzi głównie projekty szkoleniowo – doradcze z zakresu zarządzania ludźmi. Specjalizuje się również w profesjonalnej sprzedaży usług, psychologii klienta, wywieraniu  wpływu i obronie przed manipulacjami, technik negocjacji
i prezentacji handlowych.

Jest certyfikowanym Coachem ICC. W swojej pracy z klientami wykorzystuje cztery lata doświadczeń pracy jako psychoterapeuta w renomowanych zespołach terapeutycznych.

Posiada unikalne doświadczenia w branży gastronomicznej i hotelarskiej, związane z wprowadzaniem standardów pozyskiwania gości, upsellingu, optymalizacji pracy kadry „front of the house”, wspierania działów handlowych, wdrażania zmian organizacyjnych oraz superwizji zespołów menedżerskich. Prowadziła projekty m. in. dla Santa Fe Partners (Blue Cactus, Iguana Bar), Porto Praga, Trattoria Italia.

Ma na swoim koncie dwa lata doświadczeń w zakresie rekrutacji kadry menedżerskiej zdobytych w dziale Executive Search SMG/KRC Poland Human Resources. Brała też udział w programie outplacementu dla pracowników likwidowanej w Polsce fabryki papierosów. Prowadziła zajęcia na Podyplomowych Studiach „Zarządzanie Informatyka Technologia” Instytutu Zarządzania w Przemyśle. Autorka serii artykułów dotyczących umiejętności menedżerskich publikowanych w miesięczniku „Pracodawca”

Posiada członkostwo Instytutu Zarządzania oraz Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Przez okres roku pełniła funkcję członka Komisji Rewizyjnej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

Ukończyła Socjologię oraz Psychologię Kliniczną na Uniwersytecie Łódzkim. Odznaczona przez Rektora za bardzo dobre wyniki w nauce.

Klienci cenią ją za odpowiedzialność, wnikliwość i stawianie czoła najtrudniejszym tematom. Uczestnicy szkoleń uwielbiają jej poczucie humoru, dystans do siebie, przykłady „z życia wzięte” i praktyczne wskazówki.

Wiecznie w drodze; uwielbia filmy P. Almodovara oraz kino spod znaku Bollywood; wyobcowana w swoich upodobaniach muzycznych  - słucha darkwave i rocka gotyckiego. W epoce „przed dziećmi” latała na paralotni
i nałogowo biegała po Tatrach, teraz uprawia jogę i planuje podróże – im dłuższe  i dalsze - tym lepsze.

 
Michał Pyziak

Kluczowy Konsultant  i Coach.

Posiada 10 lat doświadczeń w pracy trenerskiej. Specjalizuje się w programach doradczych skoncentrowanych na wypracowaniu i wdrożeniu standardów zarządzania oraz sprzedaży zwiększających skuteczność działania firm.

Zafascynowany coachingiem, jako środkiem do odkrywania pełni ludzkiego potencjału. Pracuje Metodą Coachingu Strukturalnego. Jego inspiracją są tacy praktycy coachingu jak Robert Dilts i Steven Gilligan, łączący zdobycze zachodniej psychologii z elementami kultury Wschodu.

Jest praktykiem zarządzania oraz sprzedaży - doświadczenie w zakresie kierowania grupami handlowymi zdobył pracując w międzynarodowych koncernach, takich jak: Cadbury Poland i Conserve Italia (Konserwa Polska) na stanowiskach Regionalnego Kierownika Sprzedaży i Dyrektora Handlowego. Był odpowiedzialny za zbudowanie od podstaw Działu Sprzedaży oraz polityki sprzedażowej firmy Conserve Italia w Polsce.

Pełnił funkcję In-Flight Product Managera w liniach lotniczych Centralwings. Odpowiadał za wypracowanie
i wdrożenie standardów obsługi klienta na pokładzie, stworzenie systemu sprzedaży pokładowej oraz utworzenie struktur zarządzania Personelem Pokładowym.

Współpracuje z Instytutem Europejskim w Łodzi jako wykładowca z zakresu marketingu i zarządzania.

Przez dwa lata uczestniczył w pracach  Komisji ds. Jakości Usług Szkoleniowych Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, zajmującej się m.in. wypracowaniem standardów firm szkoleniowych i zawodu trenera w Polsce.

Ukończył kierunek Kulturoznawstwo na Uniwersytecie Łódzkim,  stypendysta  uczelni University of Hull (Wielka Brytania), Universite d’Angers (Francja) i Amsterdam-Maastricht Summer University (Holandia).

Klienci cenią go za koncentrację na efektywności prowadzonych programów, uczestnicy szkoleń doceniają jego życzliwość, poczucie humoru i angażujący sposób prowadzenia zajęć.

Najlepiej odpoczywa biegając, niezależnie od pogody. Lubi spływy kajakowe, koniecznie w spartańskich warunkach. W wolnych chwilach tłumaczy poezję z języka angielskiego, a także tworzy własną.

 
Anna Cieśluk

Erickson Certified Proffessional Coach - ECPC (2012708 PC), Trenerka, Kluczowa Konsultantka Grupy Fokus od 2009 roku. Posiada siedmioletnie doświadczenie doradczo-szkoleniowe. Specjalizuje się w projektach z zakresu budowania relacji z klientami, rozwijania umiejętności managerskich i potencjału osobistego.  Jej pasją jest coaching, budowanie zespołów i rozwijanie potencjału twórczego.

Doświadczenia zawodowe zdobyła współpracując zarówno z organizacjami pozarządowymi, instytucjami jak
i korporacjami. Za pracę na stanowisku specjalisty ds. szkoleń w firmie z sektora Business Process Outsourcingu została nagrodzona i wyróżniona prestiżowymi tytułami przyznawanymi poprzez głosowanie wszystkich pracowników: „Profesjonalista”, „Lider Umiejętności Osobistych”, „Lider Pracy Zespołowej”, „Lider Zarządzania Projektami”. Dwa lata współprowadziła zajęcia dla studentów w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej
z indywidualnego rozwoju i pracy z grupą.

Członkini International Coach Federation Global (ICF ID: 0090178021) w trakcie certyfikacji ACC.  Członkini zwyczajna Stowarzyszenia Praktyków Dramy „STOP-KLATKA” - gdzie koordynuje autorskie projekty społeczne i prowadzi treningi twórczości, warsztaty komunikacyjne i zajęcia relaksacyjne.

Ukończyła Psychologię Społeczną i Kliniczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz specjalizację trenerską prowadzoną przez Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA. Absolwentka szkoły trenerów prowadzonej według Standarów Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, szkoły coachingu prowadzonej według standardów International Coach Federation, Kursu Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniu oraz licznych szkoleń  z zakresu metody dramy.

Największe firmy, dla których pracowała to: Amnesty International, AEGEE, AUTOR, AXEL Springer, Bertelsmann Media, Demart, Dun and Bradstreet Poland, Goodyear Dunlop, Handlopex S.A., Hill International, McCann Erickson, Medtronic Poland, Nepentes S.A., Onet.pl, Pirelli Pekao Real Estate,   Polskie Centrum Marketingowe, Sfinks Polska S.A., Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, UNI-MAAG, ZenithOptimedia.

Uczestnicy szkoleń cenią sobie jej bezpośredniość, lekkie podejście do trudnych tematów i umiejętność przemycania najbardziej poważnej wiedzy i umiejętności podczas  gier, ćwiczeń i  zabaw. Klienci podkreślają jej kreatywność i nietuzinkowość w konstruowaniu programów szkoleniowych.

W wolnym czasie lubi spacerować po lasach i tańczyć.